طراحی مطب دندانپزشکی
نوشته شده توسط : مهدی حیدری پور

این روزها بر خلاف گذشته توجه و اهمیت زیادی به مباحث معماری داخای  طراحی و دکوراسیون می شود و اهمیت ان هر روز بیش از گذشته برای جوامع بشری مشخص می شود. یکی از بخش هایی که شاهد هستیم از این هنر و علم به خوبی در حال استفاده می باشند مربوط می شود به ارگان های پزشکی. امروز می خواهیم در مورد طراحی مطب دندانپزشکیبرای شما صحبت کنیم.قبل از ان که بخواهیم وارد بحث شویم باید مجددا متذکر شویم که امروزه بر هیچ کس پوشیده نیست که یک طرح و دکور تا چه حد می تواند بروی روحیه افراد تاثیرات مثبت و یا منفی بر جای نهد.بر همین اساس است که سعی شده در محیط های مختلف با توجه به نوع عملکرید که از انجا انتظار می رود دکوراسیونی منطبق با با ان ایجاد نمایند.

طراحی مطب دندانپزشکی

حال با توجه به توضیحات بالا به نظرتان برای طراحی مطب دندانپزشکی باید از چه نوع دکوراسیونی استفاده نماییم ؟ از چه رنگ هایی بیشتر رد این باره بهره ببریم و چه نوع نور پردازی را در محیط استفاده کنیم.؟ قطعا و طبعا چیزی که از یک محیط پزشکی و در مانی انتظار می رود آرامش و حس داشتن اطمینان  امنیت است. بیمار دوست دارد در محیط پزشکی دیگر دردی بر دردهای او اضافه نشود .ما وظیفه داریم که طرح و دکور را برای اینگونه محیط ها به گونه ای به کار بریم که دقیقا چنین حسی به انها القا شود.همه چیز باید مو به مو و دقیق رعایت شود تا بتوان به چنین خواسته ای دست یافت.

از رنگ امیزی گرفته که معمولا در این محیط ها باید تلفیقی از رنگ های آرامش بخش و ملایم به کار گرفته شود . رنگ هایی همچون آبی و سبز به نظر بهترین گزینه برای این منظور هستند. نحوه نور پردازی نیز از این قاعده مثتثنی نیست و باید تا جای ممکن با تکنیکی مناسب نوری ملایم و آرامش بخش را به محیط بدهیم. بله نور و رنگ هر دو فریبنده هستند و باید از این تکنیک به نحو احسن در این راستا استفاده نماییم تا در نهایت  بتوانیم بهترین طراحی مطب دندانپزشکی را انجام دهیم.

طراحی مطب دندانپزشکی

مجموعه لاکچری با سابقه بیش از 16 سال و انجام ده ها نمونه کار مختلف در این زمینه اماده ارائه اخرین نمونه کارهای خود به شما عزیزان است. ما برای شما پیشنهادهای ویژه ای داریم . برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنینی بازدید از آخرین نمونه کارهای ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید و کیفیت کارهای ما را از نزدیک ملاحضه نمایید.همیشه سعی کرده ایم تا در تمامی نمونه کارهای خود حس تمایز و منحصر به فرد بودن را داشته باشیم و ایمان داریم که هر مشتری باید یک طرح مختص به خود را با توجه به نیازها و خواسته هایش داشته باشد. در مورد طراحی مطب دندانپزشکی اام علاوه بر رعایت تمام موارد فوق می بایست با توجه به اینکه محیط درمانی می باشد نکاتی دیگر را در کار مورد توجه قرار دهیم. اینکه تا جای ممکن باید محیط بهینه سازی شده باشد و عملکرد بالایی در رسته کاری خود در این محیط به نمایش گذاشته شود.همچنینی زیبایی بصری خاصی باید در این محیط جلوه نماید . زیبایی که باعث آرامش بیمار شود و بتواند با خیال راحت و با اطمینان خود را در اختیار پزشک معالج قرار دهد.در واقع مطب هر دکتر برای او حکم اتاق کارش است و ما برای طراحی اتاق کار می توانیم ایده های خوبی را دراختیارتان بگذاریم.

دقت داشته باشید در هنگام نور پردازی هیچ گاه از نور طبیعی غافل نشوید و سعی تا جای ممکن از نور طبیعی هم در این باره استفاده لازم را ببرید.برای کف پوش ها و سقف ها سعی کنید از بهترین و مدرن ترین متریال ممکن استفاده نمایید . این دو بخش به دلیل وسعت مساحتشان در محط همیشه به خوبی دیده می شوند و با توجه به رنگ و شکلشان می توانند بسیاری از احساس و عواطف را به مخاطب منتقل نمایند.پش در رنگ بندی و متریال به کار رفته برای هر مورد باید توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید به بهترین طراحی مطب دندانپزشکی دست یابید.

دیوئارها نیز از این قاعده جدا نخواهند بود. اول اینکه از رنگی مناسب بروی انها باید استفاده کرد و دوم اینکه می توان با تابلوهایی مناسب این حس زیبایی و آرامش را نیز دو چندان نمود.تمامی یان تکنیک ها به صورت جز به جز بدست خواهند امد و حاصل رعایت همین ریزه کاری ها در نهایت باعث خلق اثری بزرگ و زیبا در امر طراحی و دکوراسیون خواهد شد.

 

در میان سایر مکان های اداری و تجاری که می توان بروی پروژه های طراحی داخلی انها کار کرد , یکی از خاص ترین مکان ها قطعا اختصاص دارد به طراحی مطب دندانپزشکی.بله در واقع مطب های پزشکی با توجه به اینکه قرار است افرادی به آنجا مراجعه کنند که احتمالا دارای درد و رنجی بوده و از نظر روحی شاید نیبت به حالت عادی در سطح پایین تری باشند.پس باید در نحوه نور پردازی محیط و نوع رنگی که انتخاب می شود نهایت دقت را به عمل آورد تا حداقل از این بابت بیمار و یا مراجعه کننده احساس آرامش داشته باشد.در میان انواع مطب های پزشکی نیز شاید مطب دندانپزشکی را بتوان به نوعی از دیگر مطب ها متمایز تر کرد.شما باید فضای مطب یک دکتر دندانپزشک را به گونه ای طراحی نمایید تا در نهایت آرامش بیمار بتواند با حداقل استرس در آنجا حاضر شود.استفاده از رنگ های شاد و ملایم قطعا تاثیر بسیار خوبی در این مهم خواهد داشت.

طراحی مطب دندانپزشکی

نحوه چیدمان وسایل نیز بسیار مهم می باشد و اگر این کار به خوبی انجام نشود شاید هر آنچه که برای طراحی مطب دندانپزشکی خود زحمت کشیده اید به چشم نیاید.پس با ظرافت خاصی باید نسبت به چیدمان ابزار کار خود دقت لازم را به عمل آورید.گروه مهندسی دی بی لاکچری با وجود کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه هر گونه طرح و نظر در این زمینه به شما عزیزان می باشد.می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین تماشای آخرین نمونه های کارهای طراحی و دکوراسیون داخلی که توسط ما به انجام رسیده است به صورت حضوری به دفتر شرکت مراجعه نمایید.ما برای شما طرح هایی منحصر به فرد و ویژه در نظر داریم و قطعا خودتان با دیدن نمونه کارهای ما به این نتیجه خواهید رسید که پروژه طراحی مطب خود را به گروه دی بی لاکچری واگذار نمایید.

مطب دندانپزشکی به عنوان محیط کار شما محسوب شده و ممکن است حتی تا بیش از یک سوم از زمان روزانه خود را بخواهید در آن صرف کنید. از طرف دیگر معمولا بیماری که به مطب دندانپزشکی مراجعه می کند زمان قابل توجهی در ان محیط قرار خواهد داشت تا بتواند سرویس لازم را از پزشک مربوطه دریافت نماید. پس هم بیمار و هم پزشک زمان قابل توجهی را در محیط فوق سپری خواهند کرد.اینجا است که اهمیت دکوراسیون و نحوه چیدمان و نوع رنگ های به کار رفته و نور پردازی محیط بیش از پیش مورد اهمیت واقع خواهد شد و هر چقدر بتوانیم در این موارد موفق تر باشیم قطعا محیطی را خواهیم داشت که در ان می توان ساعت های طولانی به آنکه شخص احساس خستگی نماید گذراند.

همین الان با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.نیازی نیست که حتما در مطب شما تغییرات صد در صدی اعمال شود.گاهی اوقات تنها با یک تعمیر و بازسازی می توانی به ان محیط دلچسب و طرح دلخواه دست یابید. حتما در این زمینه نیاز است تا یک طراحی حرفه ای و متخص نظر نهایی را نسبت به محیط شما اعلام دارد.

 

طراحی مطب دندانپزشکی
شرکت دکوراسیون داخلی
دکوراسیون داخلی رستوران
طراحی داخلی طلا فروشی
دکوراسیون داخلی هتل

دکوراسیون داخلی
دکوراسیون اداری
مبلمان اداری
دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون مغازه

 

در این بخش می خواهیم انحصار در مورد دکوراسیون داخلی رستوران صحبت کنیم.این روزها به دلایل مختلفی بر اهمیت موضوعاتی همچون معماری داخلی و طراحی و دکوراسیون افزوده شده و جامع بر خلاف گذشته توجه ویژه ای به این موضوعات دارد .علم روانشناسی اثبات کرده که به میزان قابل توجهی شکل و نمای یکی محیط می تواند بر روحیه افراد تاثیر گذار باشد.از رنگ بندی گرفته تا نوع نور پردازی و همچنین مدل معماری داخلی که به کار رفته و حتی مهم تر از ان نوع چیدمان وسایل که به اصطلاح فنگ شویی می گویند همه و همه به میزان قابل توحهی بر زندگی روزانه افراد می تواند تاثیرات مثبت و یا منفی داشته باشد.در واقع طرح ها و رنگ ها و نورها هر کدام در حال ساطع کردن انرژی می باشند و اینجاست که هنر یک طراح و دکوراتور مشخص می شود که چگونه به بهترین شکل ممکن به اجرا و پیاده سازی یک طرح بپردازد.

 

همانطور که رد بالا نیز اشاره کردیم موضوع قابل بحش ما امروز در مورد رستوران ها می باشد. محیطی که بسیار مهم است که به چه سبک و سیاقی طراحی شود . دقت نمایید اگر از رنگ و نور مناسب و معماری  خوبی در این محیط استفاده نکنید می تواند منجر به شکست در کار شما شود. شما هر چقدر هم که غذایی با کیفیت تولید نمایید قبل از اینکه بخواهید انرا عرضه کنید ابتدا باید در قدم اول در جذب مشتری به رستوران خود موفق باشید تا بعد از ان بتوانید با کیفیت خوبی که در محصولات  خود ارائه می دهید انرا به یکی از مشتریان ثابت خود مبدل نمایید.پس قدم اول در این پروسه بی شک همان مبحث دکوراسیون داخلی رستوران شما  است.حتی ما برای دکوراسیون آشپزخانه شما در رستوران نیز طرح های منحصر به فردی داریم.

 

یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر رستوران بی شک بر می گردد به نوع طراحی داخلی که در آن به کار رفته است.مسلما اگردکوراسیون داخلی رستوران شما از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در ان استفاده شده باشد و دارای طرح های مدرن و جذاب باشد قطعا در میزان فروش شما نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.برای یک لحظه اگر خودتان را جای مشتری بگذارید قطعا او دوست دارد در مکانی غذا بخورد که به اصطلاح با کلاس و شیک باشد و این امر زمانی تحقق می یابد که شما توانسته باشید در زیبایی بصری مکان خود اقدامات مفیدی را انجام داده باشید. البته نوع دکوراسیون داخلی که قرار است در یک رستوران پیاده سازی شود بسیار بستگی دارد به نوع غذایی که در آنجا سرو می شود.ممکن است رستوران مورد نظر فقط دارای منوی غذاهای فرنگی باشد و یا به صورت تخصی فقط بروی غذاهای شرق آسیا زوم کرده باشد,خوب قطعا طرحی که برای یک رستوران با غذاهای شرقی داده می شود بسیار متفاوت است با طرحی که برای رستورانی با غذاهای اروپایی و فرنگی داده می شود.

دکوراسیون داخلی رستوران

شما هر چقدر هم که برای دکوراسیون داخلی رستوران خود هزینه نمایید مطمئن باشید که جای دوری نرفته و قطعا در مدت زمان خیلی کوتاهی تمام ان هزینه ها با جذب مشتریان بیشتر برایتان بر خواهد گشت.با افتخار اعلام می داریم که مجموعه لاکچری  یکی از تخصص هایش صرفا طراحی و پیاده سازی دکوراسیون برای رستوران ها است. ت به امروز در رزومه کاری خود چندین پروزه بسیار مهم و موفق را داشته ایم که می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انها حتما به صورت حضوری در دفتر شرکت تشریف آورده و از تصاویر مربوط به انها و دیگر موادر مورد نیازتان بازدید به عمل آورید.ما همیشه سعی کرده ایم تا برای هر طرح اصالتی خاص در نظر بگیریم و با توجه به نیاز های شما و خصوصیات محیط مورد نظرتان به خلق اثری متفاوت و صرفا اختصصای بپردازیم.منحصر به فرد بودن را همیشه در اولویت کارهای خود قرار داده ایم و همین اصل باعث رضایت مشتریان ما تا به امروز شده است.

دکوراسیون داخلی رستوران

پس می توان اینگونه نتیجه گرفت که یکی دیگر از عواملی که می تواند نقش تایین کننده ای در دکوراسیون داخلی رستورانداشته باشد نوع غذایی است که در آن مکان سرو می شود.یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در طراحی داخلی رستوران قطعا منطقه ای است که رستوران در آنجا واقع شده است. آیا در بالای شهر می باشد و یا در مرکز شهر و یا در پایین شهر.؟ معمولا افرادی که به رستوران مراجعه می کننده از چه طبقه اجتماعی هستند ؟ این ها سوالاتی هستند که اگر جواب انها مشخص باشد طراح می تواند طرحی دقیق تر و مناسب رستوران شما ارائه دهد.با افتخار اعلام می داریم گروه تخصصی لاکچری با دارا بودن کادری مجرب در زمینه طراحی انواع مکان های تجاری و غیر تجاری این آمادگی را دارد تا انچه شما می خواهید را برایتان در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما ارائه دهد.

 

 

ما با بهره گیری از افرادی مجرب سعی خواهیم کرد تا در نهایت به شما طرحی را ارائه دهیم که برای اولین بار دیده باشید و هیچگاه به دنبال کپی برداری از دیگر ایده ها برای مشتریان خود نخواهیم بود. معتقد هستیم اگر طرحی بکر و منحصر به فرد باشد شانس دیده شدن توسط مشتریان را بیشتر خواهد داشت و این می تواند در موفقیت یک واحد تجاری بسیار موثر باشد.ما با بهره گیری از آخرین علوم معماری و با استفاده از تکنیک های روز نور پردازی و فنگ شویی تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نهایت طرحی شیک و زیبا را برایتان خلق نماییم.شما برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه دکوراسیون داخلی رستوران و همچنین مشاهده آخرین نمونه کارهای انجام شده توسط ما می توانید هر زمان که خواستید به دفتر شرکت مراجعه نمایید و به صورت حضوری از کارهای ما دیدن نمایید.ما قبل از اینکه پروژه شما را قبول کنیم به صورت حضوری از مکان مورد نظر بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم برآوردی صحیح داشته باشیم و سپس با توجه به خواسته های شما و نیازهای مکان فوق طرحی را ارائه می دهیم و مدت زمان انجام کار و قیمت تمام شده را نیز خدمتتان اعلام می کنیم.

حتی اگر قرار باشد در رستوران مورد نظر شما چندین منوی مختلف غذایی سرو شود ما می توانیم با تلفیقی از طرح های سنتی و مدرن برای شما محیطی اعجاب انگیز و فوق العاده شیک را پدید آوریم.جالب است بدانید که طراحی و شکل ظاهری محیط رستوران دقیقا می تواند بر میزان اشتهای مشتریان تاثیر مستقیم بگذارد. و اگر مشتری از مدت زمانی که در رستوران شما است احساس خوشایندی داشته باشد قطعا در دفعات بعدی نیز به آنجا مراجعه خواهد کرد و این خود بهترین راه تبلیغ برای شما محسوب می شود.

 

یکی دیگر از مراکز تجاری که در مبحث طراحی داخلی علاوه بر زیبایی که باید در ان به کار گرفته شود می بایست به موارد امنیتی آن نیز توجه ویژه ای مبذول داشت صرافی های می باشند.در واقع برای دکوراسیون داخلی صرافی باید مانند ایده هایی که برای یک طلا فروشی از نظر امنیت در نظر گرفته می شود در نظر گرفت.همچنین با توجه به اینکه معمولا مراجعه کنندگان به صرافی ها از قشر پر در آمد جامعه می باشند باید تا آنجایی که می توان محیطی بسیار شیک و مدرن ایجاد نمود.مبحث دکوراسیون داخلی صرافی شاید از این جهت نسبت به سایر موارد طراحی و دکوراسیون دارای پیچیدگی های بیشتری باشد که دو مقوله زیبایی و ظرافت و امنیت در بعضی نقاط در روبروی هم قرار خواهند گرفت. ممکن است نیاز باشد برای بخشی از دکوراسیون داخلی محیط از ظرافت خاصی در طراحی استفاده کرد تا محیط زیباتر جلوه دهد اما همین ظرافت ممکن است میزان امنیت محیط را به چالش بکشد.

 

 

در واقع یک طراح و دکوراتور حرفه ای باید بتواند با تفکری صحیح و منطقی راه حلی برای اینگونه موارد بیابد و با انتخابی صحیح هم دکوری زیبا را خلق نماید و هم اینکه میزان امنیت محیط را تا سطح قابل قبول و استانداردی بالا ببرد.نباید صرفا به خاطر زیبایی دکور امنیت را فدای آن کرد و .از طرفی نمی توان به خاطر بالا بردن امنیت از هر چیدمان و طرحی در محیط صرافی استفاده کرد. یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشت این است که مکان صرافی در کدام منطقه از شهر واقع شده است. در واقع نوع منطقه ای که صرافی در آن واقع شده است بسیار در تایین طرح نهایی برای دکوراسیون داخلی صرافی تاثیر گذار است.

دکوراسیون داخلی صرافی

گروه تخصصی دی بی لاکچری با کادری مجرب و حرفه ای و با چندین سال تجربه موفق در زمینه طراحی و پیاده سازی انواع دکوراسیون های مختلف برای مراکز دولتی و غیر دولتی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در این زمینه می باشد.اگر دوست دارید تا از آخرین نمونه کارهای ما هم در زمینه صرافی و هم در دیگر موضوعات دیدن نمایید پیشنهاد می کنیم حتما به صورت حضوری به دفتر شرکت ما مراجعه نموده و از آخرین پروزه های به انجام رسیده توسط ما بازدید به عمل آورید.بهترین و زیباترین دکوراسیون تجاریرا برای صرافی شما در نظر خواهیم گرفت.

مهمترین اصل در رعایت دکوراسیون داخلی صرافی جدا از مبحث زیبایی بصری که باید داشته باشد حتما موارد امنیتی است و باید به شدت به این موضوع توجه ویزه ای داشت تا امکان هر گونه سو استفاده ای را به حداقل ممکن برساند.این مورد تنها با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در زمینه معماری داخلی میسر خواهد شد. پش حتما شما صرافان عزیز در هنگام انمتخاب مجری پروژه تان به این امر توجه لازم را داشته باشید تا در نهایت بهترین و شیک ترین دکوراسیون داخلی صرافی رابرایتان ایجاد نمایند.

دکوراسیون داخلی صرافی

در ضمن علاوه بر اینکه توسط ما می توانید نسبت به دکوراسیون داخلی صرافی خود از ابتدا وارد همکاری شوید همچنین می توانید در جهت کاهش هزینه های خود همان دکور و دیزاین فعلی خود را توسط ما بازسازی و مرمت نمایید و با این کار در هزینه های جاری خود صرفه جویی قابل توجهی به عمل خواهید آورد.در نهایت معماری داخلی به کار رفته در محیط مورد نظر شما می تواند در میزان زیبایی و حرفه ای بودن طرح نهایی بسیار تاثیر گذار باشد.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: